HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Fogas kérdés

2012.01.31. 13:27 ritucci

24-én (csak a pontosság kedvéért) először, icipici recét tapintottunk a fiatalember szájában. Hát igen, visszaállíthatatlanul elkezdett kibújni a foga. Már napok óta annyira, de annyira nyáladzik, hogy úgy néz ki a lakás, mintha csigatelepet tartanánk itthon. Gondoltam egyet, belenyúltam a szájába és nocsak ... Úgy látszik hiába mantráztam folyamatosan, hogy még ne jöjjön ki, nem jöhet, még van idő ...
Aztán jött a hideg zuhany, beindult a második alsó is ...

A kölök jól van, én pedig azon drukkolok, hogy épp bőrrel megússzam. Most tanítom neki, hogy nem bimbivel a szájban kell tekeregni, ha evés közben valami érdekesre lesz figyelmes. Itt pedig a nyálgépünk:

DSC_0042.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr33775445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása