HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Furfangos Zoltán, avagy hogyan verjük át a néniket úgy, hogy az közben kisebb összegbe is fájjon...

2012.05.30. 09:31 ritucci

Malac mozgásos sztoriját legutóbb ott hagytam abba, hogy Z felállt és ült, de féloldalasan kúszott és nem mászott. Közben időpontunk volt egy Dévényes terapeutával, ami végül nem jött össze, ugyanis mondta a hölgy, hogy ha Zolika felállt, akkor ő már nem tud segíteni, a Dévény módszer addig tart, míg a gyerek fel nem áll. Hmm, nem lettem okosabb, viszont ajánlott egy másik vizsgálatot. Ekkor már sejtettem, hogy a fiamnak kiváló érzéke van a jó időzítéshez. 
Újabb telefonok, majd újabb időpont, mire eljutottunk végre a "nagy" vizsgálatra (mindez május elején volt). Persze mondanom sem kell, hogy előtte néhány nappal a gyerek elkezdett mászni is, vagyis odamentem, letettem a kölköt, aki egy cirque du soleil-be illő performanszot mutatott be, így a hölgy egy "szerényebb" összegért közölte velem, hogy a gyereknek semmi baja, talán csak annyi, hogy gyengébb a lába mint a keze. De már ezt is csak azért tette hozzá, mert látta az arcomon, hogy valami bosszantót is szeretnék már hallani, ha hosszas tortúrák után eljutottunk ide és perkálok.

Egy szó mint száz, a fiatalember remekül mászik, kúszik (ami időközben szimmetrikussá is vált), kapaszkodva járkál és így mindent, de mindent szétszed és kipakol. Hajj, azok a régi szép idők, mikor a hátán feküdt - gondolta magában a lestrapált anyuka.DSC_0981.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr644553552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása