HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Furfangos pizsama

2009.03.03. 13:44 ritucci

Onnan veszem észre, mennyit nő a gyerek, hogy egyszer csak nem tudom ráadni a harisnyáját, pólóját vagy más gönceit. Persze egy darabig még nyújtogatom a cuccokat vagy a gyereket préselem bele, mert azt például nem akartam elhinni, hogy a 86-os harisnyákat már kinőtte, de mivel az ülepét már csak combközépig tudtam felhúzni, beláttam, hogy nem az én lábaimat örökelte (szerencséjére) és húzhatok 92-eseket beszerezni.
Múltkor el is mentem egy gyors harisnya- és pizsamabeszerző körútra. Találtam is a Zarában egy jópofa pizsit, csak hát hátul patentos volt. Gondoltam magamban, ekkora hülyeséget miért találtak ki, de mivel volt már ilyenünk korábban tudtam, hogy a látszat ellenére nem olyan nehéz a pelenkacsere (na jó, nem is könnyű), végül vettem belőle kettőt, mert alig lehet normális pizsiket kapni.

Aztán a napokban lányom segített rávilágítani, miért olyan nagyszerűek a furfangos, hátul patentos pizsamák. Új szokása lett, hogy levetkőzik a kiságyban. Ahhoz már hozzászoktam, hogy reggel rendszeresen úgy találom a kiságyában, hogy a hálózsákból kibújt, de mostanra megtanulta az elöl patentosakat is szétszedni, aztán egy szál kistrikóban flangál reggel. És hogy tovább tetézze a vetkőzési kunsztját, este, ha nem vagyok elég szemfüles, pucéran aludna a gyerek, mivel szintén levetkőzik, így mindig rá kell néznem és újra visszabújtatnom a hálózsákba.
Mondanom sem kell, egyet nem tud csak levetni magáról ..., így ezt a kollekciót nagyon megkedveltem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr9977445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása