HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Nóri felállt!

2008.05.18. 17:45 ritucci

Nem hittem a szememnek! Még javában meséltem fűnek-fának, hogy Nóri felült és milyen klasszul mászik, erre tegnap reggel újra meglepett minket a kiscsaj. Fekszünk reggel szopi után az ágyunkban és Nórit sem vittem vissza a kiságyába, gondoltam, hadd élvezze a mászást, pörgést, anyától apáig (ez az új kedvenc szórakozása). Kezével megtapicskol, majd átmászik Zolihoz, ahol szintén csekkolja, hogy megvan-e a füle, orra stb., aztán visszanyargal hozzám. Én éppen újságot olvastam, ami persze egyből felkeltette az érdeklődését, és megpróbálta megkaparintani. Erre én egyre magasabbra emeltem, Nóri pedig egyszer csak belém kapaszkodott, térdre állt, majd onnan talpra. Persze én egyből felkiálltottam, hogy "áll a gyerek", amitől Nóri kissé megijedhetett - illetve az ágy matraca sem kimondottan alkalmas az ilyen gyakorlatra -, így egyből fenékre is huppant. Majd volt még néhány próbálkozása, de már nem ment olyan klasszul, és nekem sem sikerült lefotóznom. Azóta azonban a kiságyában és a járókában is egyből a rácsba kapaszkodik és próbálkozik ...

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr76475600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása