HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Ezek a mai fiatalok 2.

2009.02.25. 21:04 ritucci

Esti párbeszéd, miután megmutattam az uramnak is a fotókat.
Z: Hmmm......................................hmmm
Én: Na??? Cukik, nem?
Z: Mondd, és mennyi idős a fiatalember?
Én: 3 hónappal idősebb, pont illik hozzá!
Z: És a lányom hagyta?
Én: Aha, aha, igazi szájra puszi. Gyönyörű ez a kissrác, nem?!
Z: Hmmm, nem is tudom.
Nem firtattam tovább a dolgot, még a végén megkérdezte volna, hogy mondd, a fiatalember miből szándékozik eltartani a lányomat, ha jól sejtem még a szüleivel él... Ösztönöm azt súgja, lesz ne mulass a fiúknak :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr4966186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása