HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

• ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Ropi, a kölyökmacska

2009.07.15. 23:58 ritucci

Hát, nem úsztuk meg a nyaralást betegség nélkül, mivel Nóri bekapott valami hasmenéssel járó cuccost - nagyon erősen a hekkes ebédre gyanakszom -, néhány napon át pelenka és popsikrém nagyfelhasználók lettünk. Ráadásul a 2 napos diétának köszönhetően Bucifej újra ropivá változott. Valahogy azt a bűvös 10 kilót nem tudjuk átlépni, őrület.
Azt is gyorsan beláttam, hogy akkor ez most nem az az időszak, amikor rendszeresen elkezdjük a bilizést.

Szép lassan azonban visszaszokott a rendes táplálkozásra, majd a káptalanatóti piacra is ellátogattunk. Ha valaki a Káli medencénél jár, és még nem ismeri a vasárnap délelőtti piacot, érdemes megnézni. Kemencés lángost reggeliztünk, amit helyben sütnek, bodzaszörppel és házi sütikkel ... hmmm. És ahogy ott falatoztunk, egy csíkos bundás kölyökmacska is hozzánk csapódott. Annyira megszerettük, hogy haza is hoztuk magunkkal. Nem terveztünk macskát a lakásba, ráadásul olyan karmolós fajtának nézett ki, mivel képes volt még saját magát is összekarmolni, de olyan cuki és soványka volt, gondoltam majd felhízlaljuk egy kicsit. (Egerünk már volt így egyszer.)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Real Man 2009.07.18. 17:39:12

Szemrevaló kis macska, lesz még bajotok a kandúrokkal!