HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Új év, új élet!

2011.01.15. 07:14 ritucci

Engedjétek meg, hogy utólag is boldog új évet kívánjak mindenkinek!

Rengeteg változás történt az életünkben, talán jelenleg a legstabilabb pont a családban az óvodás cula lányom, aki karácsonyra teljesen leamortizálta magát az oviban, így az ünnepek alatt tulajdonképpen a fő cél az volt, hogy újra összekalapáljam (torokfájás, köhögés, láz minden, ami kell, megvolt). Mostanra viszont újra ovi és minden oké vele.
Én pedig elkezdtem dolgozni. Először még olyan light-osnak tűnt az egész, aztán az ünnepek óta pörög a munka ezerrel, amit nem panaszképpen mondok, mert bírom nagyon, jó fejek a kollegák, minden ok. Csak valahogy tényleg semmire nincs időm. Pláne úgy, hogy közben betoppant az életembe egy másik pasi! Hát igen, immár 12 hete tart a kapcsolatunk. Kissé furcsa volt, hogy még alig melegedtem meg a munkahelyemen, éppen kezdett beállni az új ritmusom, új életem, mikor kiderült, hogy fenekestül fel lett forgatva minden. Persze madarat lehetne fogatni velem, teljesen odáig vagyok, csak éppen így még nehezebben tudom most szervezni az életem. Azuram igencsak hanyagolva érezheti magát, mert Nóra fektetése után, éppen csak leülök a kanapéra és abban a pillantban mély alvásba zuhanok. Főzni nics igazán kedvem, mert minden szagtól és íztől totál rosszul vagyok, arról nem is beszélve, hogy immár a hetedik (értitek a hetedik) hete minden nap taccsolok. Elmondhatom, hogy a wc csésze lett a legjobb és legmegértőbb barátom. Viszont ez annyira fárasztó, hogy arra gondoltam, megdumcsizom a kiskrapekkal, hogy akkor áttérhetünk az energikus, boldog, idilli kismama korszakba. Remélem, hallgat rám. A Nórival is voltak rosszulléteim, de hetente egyszer (még az is soknak tűnt akkor).
Szóval a praméterek: 6,48 mm ülő magasság, kor 12 hét. Minden rendben vele, makk egészséges, és fiú. Ez úgy derült ki, hogy tegnap voltam ultrahangon (kombinált teszten, mert az én koromban ugyebár mindenre figyelni kell, jaj, erről az jut eszembe, hogy a doktornőm igen kedvesen megjegyezte, hogy Rita, szerintem most csináljunk dupla vizsgálatot :-) úgy látszik, mégsem olyan természetes, hogy ennyi idősen szül valaki) és a vizsgálat közben egyszer csak kukit véltem felfedezni. Az orvos mosolygott vadul kiröhögött, hogy ááá, az a köldökzsinór, ebben az időben még nem lehet látni a nemét. Aztán elkezdi mutogatni, hogy ni-ni, ott vannak a herék. Örültem, na! Egy lány, egy fiú.
Persze Azuram mit fogott az egészből? Az ő fiának már 12 hetesen látszik, váááá!
Aztán a munkahelyemen is bejelentettem a híreket, persze nem dobtak a levegőbe háromszor nagy éljenzések közepette, viszont abszolút korrekten álltak hozzám, mondták, hogy csináljam, amíg tudom, aztán majd meglátjuk. 
Hát ilyen eseménytelenül indult az év nálunk!

És a végére a Nóráról friss felvétel, ahogy éppen a külön vélemény című film castingjára készül.

 

 

 

 

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr252584944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

silayn 2011.01.18. 23:35:12

Nahát, gratulálok! :)

Ildi-go 2011.01.25. 01:12:27

Hűha, nem semmi hír, gratula! :)))
süti beállítások módosítása