HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Rrrrrrrrr

2011.02.22. 03:05 ritucci

Régóta tartozom ezzel videóval, amit nyár végén vettem még fel, hogy megörökítsem, milyen szépen mondja Nóri az rrr hangot. Nem is tűnt fel, hogy minden hangot rendben ejt ki a gyerek, egészen az óvodakezdésig, ahol először vettem észre, hogy a kis társai vagy selypítenek, vagy pöszék vagy éppen az r hanggal gyűlik meg a bajuk. Szóval, ezt pozitívumként könyvelhetem el, hogy a lányom tisztán beszél. A szókincsét már kevésbé dicsérhetem, mivel nagyon rákapott az utóbbi időben, hogy úgy beszél, mintha kapanyél lógna ki a szájából, a kérdéseimre az az egyszerű válasz jön, hogy aha, vagy hö. De ha ő kérdez, akkor a mondatokat is sokszor azzal az összegzéssel zárja, hogy hö. Elég kiábrándító.

Viszont itt ez a videó, amit nagyon imádok, mert még rajta van az az igazi, önfeledt babakacagás, valamint bedobja magát Blaha Lujzaként is és előad egy kis sértődéses, kutyaszemmel néző jelenetet, végül pedig jön az elmaradhatatlan "megnézhetem" ....

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr862678681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szokekisherceg01 2011.03.05. 17:05:24

Na ezt probalnam en megtanitani szegeny Dylannek:-))) majd lehet, hogy megkerem inkabb Norit
süti beállítások módosítása