HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Nóra meg a szandál esete

2008.07.10. 14:32 ritucci

Holnap Nóra napja! Boldog névnapot minden Nórának és Lilinek!

Bucifej egyébként azért lett Nóra, mert az urammal július 11-én sodort minket össze az élet a második futamra (ugyanis egy menetet már lenyomtunk egyetemista éveink alatt), és mikor tervezgettük a gyermeket, kitaláltam, hogy nevezzük el erről a napról és Nóra, Lili választékból az előbbi tetszett meg. Hát ilyen egyszerű volt a dolog, az pedig óriási szerencse, hogy lány lett, mert fiú név ezen a napon nincs.

Ezen apropóból megkapta élete első igazi cipőjét szandál formában. Mivel már szépen lépeget mindenféle tárgyakba kapaszkodva - pl: a kanapénkat simán körbelépdeli - ezért arra gondoltam, hogy itt az ideje beruházni, hátha egyszer csak elindul. Ráadásul ha elmegyünk ide-oda, mégsem tehetem le a földre zokniban. Utána is néztem gyorsan, milyen szempontoknak kell megfelelni, állítólag fogja a bokáját és a sarkát, legyen nagyon rugalmas a talpa és tiszta bőr.

Nagyon gyanakodva nézett rám, mikor feladtam a lábára először, felállt és nem értette az egészet, úgy mozgott benne, mint egy birodalmi lépegető.

Az arcán látszik, mennyire fel volt dobva. Aztán hogy oldjam a feszültséget Nóri és a szandi között, megkóstoltattam vele. Végül is nem írják a szakkönyvek, de mégiscsak a legfontosabb, hogy mennyire rágható meg az a cipő. Hát itt jelesre vizsgázott, így bátran állítom, hogy jól választottam. Egyelőre még többet van a szájában mint a lábán, de bízom benne, hogy hamarosan jól kijönnek majd.

 

 

 

 

 A természetben pedig mezítlábazunk továbbra is, mégiscsak az a legjobb a talpaknak. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr92562256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása