HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Az első produkció!

2008.05.06. 10:26 ritucci

Megszületett Nóri első produkciója.
Tapsi-tapsi!
Amint elhangzik a vezényszó, kis kezeit összecsapja (ami néha sikerül, néha nem, az utóbbi esetben inkább légyhajkurászásra hasonlít a mozdulat). Először azt hittem, hogy véletlenül sikerült, de persze teszteltem és a legváratlanabb, leglehetetlenebb helyzetekben mondtam neki, hogy tapsi, jött is egyből a válaszreakció :-)
Most keményen elkezdtünk gyúrni a "pá-pá"-ra ...

Egy másik újdonság, hogy szombat óta megeredt a nyelve. Nagyon sokáig csak annyit mondott, hogy hőőő, azt is jó mély hangon (ezért ő lett a lovag, aki azt mondja, hogy hő). Aztán egyszer csak felfedeztük a bü-bü-bü-t, azonban mostanra folyamatosan, sokáig és hangosan mondja az előzőeket, továbbfejlesztve gyá-gyá-gyával és dá-dá-dával. Ráadásul ha csöndben van, és beszélünk hozzá az ő kiejtésével (tudom, ez nagyon idióta egy felnőttől, de olvastam, hogy igenis dajkanyelven is kell a csecsemőhöz beszélni), akkor válaszol nagy mosolyogva.

Hát egyelőre ennyi, még nem hosszú a lista, de haladunk ...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr57456203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kétimami 2008.05.07. 20:17:42

... és isteni bulikat tud szervezni a barátnőinek! (Ja, és egy vőlegényjelöltnek.)
süti beállítások módosítása