HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

A gyerek megrosszult

2009.01.22. 14:59 ritucci

Az Uram rávilágított a lényegre, idézem: "ez a gyerek megrosszult!"
Én meg itt ecsetelgetem, hogy milyen kis cuki, gondoskodó, édipofa, közben egyik napról a másikra kibújt belőle az ördög, persze még mindig angyali álarccal leplezve.

Ma például a diridongón (zenés-táncos foglalkozás tökmagoknak) két másik gyereket kupán vert, de olyan hirtelen támadt ötletből, hogy nem is tudtam közbelépni. Persze mindenki csodálkozott, mert eddig ott is az angyalka vagy a radiátorszerelő szerepkörét játszotta, és ugyebár egyikre sem a verekedés a jellemző. Aztán lehet, hogy a dobolás lelkesítette be ennyire, mert előtte éppen gőzerővel püfölt egy kis darbukát, gondolta, a fejeken is kipróbálja. De nem mentegetem őt, mert rossz volt és punktum.

A másik, hogy rákapott a falfirkálásra, na, az Uram ezen akadt ki nagyon, és végül is megértem, mert elég hülyén néz ki, hogy tiszta kék firka a nappali fala. Viszont sokáig nem is értettük, hogy került az oda, ugyanis nem kapott zsírkrétát vagy egyebet a kezébe, mígnem kilestem: ez a leleményes gyermek a fa vonat kék kéményével próbálgatta művészi indíttatásait kiteljeseíteni a falon.

Na, az meg már elhanyagolható apróság, hogy a bazi nagy építőkockáját imádja hajigálni, és ha tornyot építünk, az az első, hogy jól lerombolja. Persze ekkor óriásiakat kacag, viszont visszaépíteni esze ágában sincs. Ezek szerint ő még Piccassóhoz hasonlóan a kék, de tőle eltérően a romboló korszakában van...

A mászásával pedig teljesen ki tud borítani. Mostanra már mindenhová felmászik, létra, szék, kanapé, amin aztán körbe-körbe rohangál és már kétszer is az utolsó pillanatban kaptam el, mikor a fejtámla résznél felmászva le akart ugrani.
De mégis az etetőszék viszi a pálmát. Néhány napja készítettem a vacsorát, a gyerek körülöttem sertepertélt, mikor hátranézek, ott áll az etetőszékben tapsikolva. Persze, hogy a frász tört ki belőlem. Mostanra viszont ez már napi rutinná vált így meg is örökítettem (a képen nem látszik, de Z a háttérben ugrásra készen leste, hogy ha pottyan a gyerek, elkapja). Tiszta akrobatika, amit művel, és szerintem tutira tudja, hogy mi ettől kivagyunk, mert olyan kajánul tud közben vigyorogni, hogy csak na!

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr20895641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása