HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Előke

2009.03.19. 10:40 ritucci

Úgy vagyunk az előkékkel, mint Gombóc Artúr a csokikkal, van belőle kicsi, nagy, téphető, pattintható, műanyag stb. Szerintem anyukámnak LESZ-e van (azaz Látens Előke Szindróma), mivel rendszeresen beállít valami új darabbal azzal a felkiáltással, hogy na, ez a tuti, így a hónapok folyamán igen gazdag gyűjteményre tettünk szert.
Mondjuk, nekem a tépőzáras abszolút nem vált be, a gyerek még öntudatlan állapotában is egy rántással letépte magáról, pláne most, már meg sem kockáztatom feltenni. Így eleinte mi sima patentos pamutokat használtunk. Aztán az első újítás volt a műanyag, csuklótól nyakig és szinte bokáig beterítő darab, amit egyszerűen vegyvédelmi ruhának neveztem el. Na, ez valóban ruhaszimpatizáns eszköz, azonban kissé macerás feladni.
Manapság Nóri intenzíven kísérletezik az önálló evéssel (örülök is neki, mert kicsit már unom ezt az etetősdit, na ilyenkor tényleg áldom a szoptatás előnyeit), viszont így komplett bástyázásra van szükség, ezért hétvégén anyu beállított a merev műanyag, alul csatornaelvezetéshez hasonlító találmánnyal. És tényleg működik, igaz, komplett menüsorokat szedek ki belőle étkezések után, néha még az is elgondolkodtat, hogy jutott-e a pocakjába. És mindeközben így néz ki ...

 

 

 

 

 

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr221009291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dyva 2009.03.20. 10:06:11

Nekünk is ugyanilyen típusú előkénk van, csak zöld színű és egy béka van rajta (lelőhely: IKEA). A bölcsiben láttam, hogy ott is ezt a fajta előkét használják és azért vettem itthonra én is ilyet. Nekünk nagyon jól bevált, Brigi viszont a "csatorna" részből is kieszegeti a beleejtett, beleesett ételdarabokat.
süti beállítások módosítása