HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

A fülembe súgott nagy titok

2012.04.10. 15:09 ritucci

Elöljáróban csak annyit, hogy nagy szerencsém, hogy a kisasszony még nem tud olvasni, mert ezért a bejegyzésért feltehetően kitekerné a nyakam. Én legalábbis ezt tenném fordított esetben ...
Tehát. Történt a minap, hogy délután mentem Nóriért az oviba, de már végeztek az uzsival, így kint lógtak a kertben. Kutattam a szememmel mindenhol, de nem láttam őt. Mivel nagyon rendesek a kis lurkók a csoportban, és látták tanácstalanságomat, gyorsan elkezdték sivítani, hogy Nóriii, az anyukááád! Rekació semmi. Én továbbra sem látom a kis libám. Még hangosabban kiabálnak a többiek, mire egyszer csak megpillantottam a Nóri mellényét és benne a kisasszonyt, aki mit sem hallva (pedig az ő nevétől zengett az egész udvar) háttal ült a faházikó ablakában, lábát lóbálgatva és gesztusaiból ítélve éppen vihorászva egy másik szőke fejjel. Mire tudatosult mindez bennem, végre ő is feleszmélt, hátranézett, kipattant az ablakból és hozzám rohant, majd intett, hogy hajoljak le és belesúgta a fülembe, hogy anya, mi összeszerelmesedtünk az Áronnal! Hirtelen köpni-nyelni nem tudtam, még egy gyors pillantást vetettem az ablakban vigyorgó szőke hercegre, majd valami olyasmit rebegtem, hogy örülök, de menjünk gyorsan, a mama vár minket.
Huh. A lányom szerelmes. Hát erre még nem számítottam, pláne arra, hogy ilyenkor állnom kell a sarat. Mikor már úton voltunk a mamához és kezdtem higgadni, azért megkérdeztem, hogy történt az eset. Elmesélte, hogy az Áron milyen gyors, ő a leggyorsabb fiú és neki ez nagyon tetszik. Egyszer már utol is érte. Nóra jóváhagyásával a mamát is beavattuk a sztoriba, aki finoman kioktatta, hogy a fiúk után nem szabad szaladni. Nóra ezzel vitatkozott egy sort, mert szerinte igenis az ilyen gyors fiúkat el kell kapni, az nagyon vicces már itt elrontjuk, mi csajok.

DSC_0599.JPG Ez pedig pont egy olyan "szerelmes vagyok bevallós" fotó, egy a témához illő felsőben.
Ja, és az új frizuráról még nem is esett szó, de ez egy másik történet. Fúú, de le vagyok maradva ...

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr44379932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása