HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Gyereknap

2009.06.04. 14:37 ritucci

Nem tudom valójában mit is kell kezdeni ezzel az ünneppel, nekem valahogy olyan, mint a nőnap. 
Aztán itt az anyáknapja is, amit mióta megszületett Nóri még jobban megszerettem (habár eddig még csak a Zuram jóvoltából leptek meg virággal a java még hátravan úgy sejtem), így gondoltam, hogy most a gyereknapot is megünnepeljük, jobban mondva elviszem Nórit és Ádámot játékboltba és választhatnak valamit. (Lehet, hogy az egész ötlet egy óriási baromság volt tőlem, és később, tapasztaltan már tudni fogom, hogy gyereket játékboltba nem viszünk, mégis akartam most őket is ünnepelni picit.)

Persze Ádám egyből vérszemet kapott, alig várta már, hogy reggel induljunk a boltba, hiába győzködtem, hogy tök felesleges 10 előtt odaérnünk, mert még zárva van minden.
Nórinak persze fogalma sem volt az egészről, pláne, hogy még életében nem is volt játékboltban, de a bátyja izgatottságából valahogy ő rá is ragadt valami, a kis lükére.

Aztán a boltban Ádám egyből letáborozott a legók előtt (iszonyú lego fanatikus) és nem viccelek de fél óra alatt sem tudott választani. Nórinak az egész gyorsabban ment, egyből megrohamozta a babakocsikat, kiválasztott egyet és azt tologatta le és fel. Néha megállt egy-egy másik játék előtt, rámutatott, hogy boncsi (azaz bontsd ki) de mivel igencsak pénztárca gyilkos lenne mindent kibontani, sajnálattal közöltem, hogy most ezt nem lehet, mire fogta a babakocsit és továbbállt. Hát persze, hogy azt vettem neki (de cseles módon a legolcsóbb verziót, mert természetesen a hatezres volt kiállítva). Így végül egy babakocsival és legoval felszerelkezve távoztunk.

Egyébként azt hiszem Nórának nincs túl sok játéka, nyilván nem is panaszkodok, hogy kevés lenne, de az van amit szülinapjára és karácsonyra kapott, valamint amiket kölcsönbe kaptunk például Ancsikáéktól. De hogy mennyi is az ideális mennyiség arról fogalmam sincs, én most úgy próbálom szervezni a dolgokat, hogy átlag 5-10 játék van elől (ebbe a kissebbek is beleértendők) és havonta lecserélem azokat, amikkel már látom, hogy rég játszott, aztán mikor a fiókjában megtalálja újra, mindig nagy örömmel cibálja elő.

Most a kedvenc naná, hogy a baba sétáltatás. De a játékbolt látogatásból továbbra sem lesz rendszer nálunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr471163413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása