HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Sellőlány

2012.03.05. 12:53 ritucci

Valamilyen csodával határos módon idén Nóra nem tündérhercegnőkirálylány akart lenni, hanem sellőlány. OK, nem állítom, hogy a kreativitás csúcsa és hogy döbbenetesen távol vagyunk az előbb felsoroltaktól, de legalább a szárnyakról leakadt egy időre.
Így nekem jutott a feladat oroszlánrésze, mivel meg kellett varrnom a jelmezt. Nóra kiválasztotta a csoda anyagos dobozból az épp tökéletes flitteres, ezüst, valamint a "naná" rózsaszín anyagot. Még egy organza rózsát is csináltam, hogy minden tökéletesen passzoljon.

DSC_0299.JPGDSC_0306.JPG

Farsang reggelén pedig nagy volt a készülődés, full smink, még a kézre is került egy vízicsikó és egy teknős. És íme, a képen látható a teljes szett. Aztán az oviba is én vittem, hogy minden tökéletesen álljon rajta. Persze minden más kislány tündér volt és annak variációja, az 1 m2-re eső szárnyak száma újra az egekbe szökött, de annyira édesek voltak, hogy csak na. Csináltam néhány fotót, aztán teljes nyugalomban hagytam el a helyszínt.
Délután pedig jött a feketeleves. Kiderült, hogy körbejárták jelmezben az ovit, mikor is malőr történt, mert valaki rálépett a sellőlány egyik farkára, ami azonnal megadta magát. Nóra, teljesen ki volt borulva, hogy ő a félfarokkal fel sem veszi a ruhát, hagyjam békén. Különben is rossz ötlet volt a sellőlány, jövőre tündér lesz!

Azért én is levontam a tanulságot, ezentúl bombabiztos jelmezeket fogok varrni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr554287558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása