HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Mondóka, amitől óvakodni kell ...

2009.11.09. 10:47 ritucci

Utólag rájöttem, hogy igen rossz ötlet volt megtanítani Nórinak az énispiszeteispisze kezdetű örökzöldet. Úgy lefejelte az orromat, hogy azóta is sajog, ha hozzáérek, ráadásul sikítottam egyet, mikor az eset megesett, ami a kisasszonynak annyira tetszett, hogy alig bírta abbahagyni a kacagást.
Anyukák, óvakodjatok ettől a mondókától!!!
Viszont a Nóri verzióját én mosolyogtam meg: én is pisze, te is pisze ... (egy kis gondolkodás) ... összepisze.

Más:

Egyik reggel nyakába akasztja a táskáját és közli velem: anya, én ódovás vagyok! Először is óvodás, de te még csak jövőre mehetsz oviba, válaszoltam. Nem, Ádám is ódovás, akkor én is. Ádám már iskolás. Akkor én is iskolás ...
Na, megint jól eldumcsiztunk, de a lány rendíthetetlen volt. Lehet, hogy egy kicsit makacs?! Nem kicsit!

 

 

 

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr521511013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildi-go 2009.11.09. 23:02:55

Bocsi, de ez a csípőre vágott kéz, meg ez a nézés...
Viharos kis nőcike!
süti beállítások módosítása