HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Cumi ügy

2010.02.11. 14:02 ritucci

Fő a fejem ezerrel, hogy mit csináljak a cumi ügyünkkel. Merthogy az van bőven ...
Fogalmam sincs, hogy én csesztem-e el, vagy jól csináltam, mindenesetre sürgősen le kellene szoktatnom Nórit a cumizásról, mert sajnos már látszik a fogain is és Réka (fogszabályzó fogorvos) barátnőm mondta, hogy 2 éves kor után már a szájpadlást is deformálja. Hmmm mi a francot csináljak?

Igazából az elején nem is használtunk cumit, néhány hónapos lehetett Nóri, mikor alvási rutinná vált és tulajdonképpen ez meg is maradt, tehát csak a délutáni és esti alváskor van rá szüksége, illetve olyan alkalmakkor, mikor már nagyon fáradt.
Ráadásul én is totál ambivalens vagyok az egész cumimizériában, mert látom az előnyét, hogy nagyon szépen megnyugtatja, egy nyikkanása sincs a gyereknek, alszik mint a bunda, de a hátrányát is egyben, hogy mostanra olyan ostobának érzem, amint a nagy cula lányom szájából még lóg a pipa (ahogy ő nevezi anyukám után szabadon), ráadásul már a fogain is látszik a nyoma.

Persze szondáztatok ezerrel, ki hogyan szoktatta le a porontyát és egyelőre az tűnik a legjárhatóbbnak (mondom ezt látatlanban), hogy nagy levegővétel és egyszer csak nem lesz cumi. Most márciusra tűztem ki az elvételt (habár már volt egy januári határidőm is egyszer, amelyet lelkileg nem sikerült abszolválnom). De, mivel nyilvános ígéretnek tekintem a fent leírtakat, most aztán nincs mese ...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr571749321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamsika 2010.02.15. 14:58:35

Nehéz szitu, az biztos. De ha addig is legalább ahhoz ragaszkodsz, hogy a cumi ne jöjjön ki az ágyból, nagy lépést tettél. Lehet du. 6-kor is fáradt a manóka - de ha cumizni akarna, irány az ágy! Aztán az is fontos, hogy az elválás előtti időben már tudja biztosan, hogy nincs pótcumi a fiókban, meg a kedvenc kenguru zsebében, sem a konyhában a párkányon. Így, ha tavasszal hajlandó lesz a cumit bedobni a kacsáknak a tóba (szigorúan nehezékkel, hogy le is süllyedjen) nem azzal a tudattal megy haza, hogy előveheti a másikat. A nagy lélegzetvétel nem maradhat el!

Katica mama 2010.02.15. 16:33:28

Egy 3 éves kissrác anyukája mesélre,nála az volt a megoldás, hogy nem cserélre elhasználódásakor, és egyszercsak a fia mondta: nem kell! Ekkorra már nagyon ramaty állapotban volt a cumi.Az anyuka szerint cikis volt,de erőt vett magán és azért sem cserélte.

Bettycica 2010.02.15. 19:10:46

Balázs szerencsére nem volt cumizós. Én nagyon. Sokáig. Aztán Anyu mosott a kádban. Jó habos vizet csinált, odahívott és mutatott valamit a habok között, közben kérdezett, válaszoltam és természetesen kiesett a cumi a számból. Ő ügyesen úgy csinálta, hogy ne lássam és kivette. A mese nekem pedig az volt, hogy lement a lefolyón (lehet, hogy Nóri okosabb mint én voltam és rájön, hogy ez a méretek miatt lehetetlen), végigment a csövön és belement a tóba (van nálunk egy tó) és most a kicsi halacska gyerekek cumiznak, és nagyon örülnek. Több cumi meg nincs. Ezzel megvolt a leszokás. Ha emlegettem előjött a kishalacskacumizikésörül mesével, kiszínezve a halacska család mindennapjaival. A mese közben elfelejtettem a cumit.

ritucci 2010.02.16. 09:16:46

Bettycica! Tetszik a sztori, köszi, esélyesek között van :-)
Katicamamáé sem kutya, pláne, hogy Nóri is szét szokta rágni őket, így odáig már eljutottunk, hogy az egyiket ő maga kidobta a kukába, de sajnos a következőt már nem akarta ... viszont már én sem pótolom az elrágottakat, igaz, így is van még hátra 4 ép (gondolhatjátok micsoda cumi arzenálunk volt :-)) na szóval márciusig még elrághatja őket, aztán jönnek a kacsák, halak stb.

dyva 2010.02.26. 18:52:02

Szerintem is a legjobb megoldás: a figyelemelterelés, ez a leghatékonyabb a cumiról való leszokásban!
süti beállítások módosítása