HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Breaking News: Nóri trónol

2010.03.12. 14:45 ritucci

Hát igen, meg volt a nagy áttörés, igaz egyszer, és azóta sem, de mostantól reménykedhetek, hogy egyszer az én lányom is szobatiszta lesz ...

Szóval az történt, hogy a délutáni alvásból ébredve Nóri azt mondta, hogy szeretne a wc-be pisilni. Én csak pislogtam nagyokat, mert eddig eszébe sem jutott felülni, és persze gyorsan felpakoltam a szűkítőt, rádobtam a gyereket és vártam. Majd csurgás, popsitörlés és óriási tapsvihar. Igen, igyekeztem kifejezni örömömet, amit egyben motivációnak is szántam, de egyelőre folytatás nem volt. Néha finoman rákérdezek, de semmi.

Mindegy, egy megvolt és hurrááá!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr311834328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

silayn 2010.03.12. 17:21:59

gratulálok! :)
mennyi idős most a Nóri pontosan? képtelen vagyok visszakövetni és ki akarom számolni, hogy ha őt veszem példának, nekem mennyit kell még várnom erre a pillanatra :)

dyva 2010.03.16. 05:39:33

Nyárnál előbb ne számíts a szobatisztaságra! Én is ezért várom már nagyon a meleg évszakot, hiszen ősztől ovis lesz a művésznő, és oda köztudottan csak bugyisokat lehet vinni :-)

ritucci 2010.03.16. 09:28:22

@silayn: Óh, Nóri ne legyen példa, mert ennyi idősen, már a többség javában szobatiszta ... Egyébként 26-án lesz pont 2,5 éves.
Dyva, igen, a nyár az én nagy reményem is!!!
süti beállítások módosítása