HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Cuminak annyi!

2010.03.30. 14:28 ritucci

Igen, igen és igen! Immár kerek egy hete, hogy Nóra leszokott a cumiról.

Ráadásul ezt is olyan nórásan intézte, azaz meg se kottyant neki az egész, míg én, az anyja, hónapok óta azon parázok, hogy úristenmileszhanemlesztöbbcumi.
A sztori a következő volt, vagyis, igazából nem is volt különösebb sztori. Tehát a nem különösebb sztori az volt, hogy a hétvégét Lőrincen töltöttük és vasárnap estére értünk haza. És persze este jött el mindig a cumi ideje, de mivel már csak egy volt belőle otthon, azt a szerencsétlent pedig nem találtuk, azaz én megtaláltam, de egy hirtelen ötlettől vezérelve gondoltam, hogy mostantól nem fogjuk találni a cumit. Gyorsan eldugtam, majd kerestük együtt, de sehol semmi, a kiscsaj meg simán belenyugodott. Reggel pedig szerencsémre jött a kukásautó és megállapítottuk, hogy feltehetően elvitte a cumit. Hát ennyi. Nóri pedig meg sem említi, eszébe sem jut, hogy valaha cumi is létezett. Bárcsak én tudnék a csokiról ilyen simán leszokni :-)

Most már egyre biztosabb vagyok abban is, hogy 1 hét alatt még a fogai is szépen visszarendeződtek, már nem állnak annyira előre a kis lapátok.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr251880790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása