HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Vészhelyzet!

2010.05.28. 15:00 ritucci

Nem értem, miért, de az első tavaszi fecskékkel együtt a fosós-hányós vírusok is megérkeznek hozzánk (talán túl szép lenne, ha végre csupán a szép időnek és játszóterezésnek örülhetnénk). Így volt ez tavaly és így lett idén is. Nóra bekapott valami szörnyeteget (mondjuk a dologban gyanús, hogy a nagyszülők most lábalnak ki belőle és a hétvégén náluk voltunk, vagy ez már több mint gyanú?!)
Tegnap délután 5x cseréltlem pelenkát, az éjszaka kellemes vízkanalazgatással és hányástakarítással telt, a ma délelőtt pedig totális legyengülést és újabb pelenkacseréket hozott (a tartalmukat nem elemezném diszkrét neveltetésemnek köszönhetően, legyen elég csak annyi, hogy folyamatos kakaszagot érzek az orromban, és a ha a vírustól még nem is, ettől forog az én gyomrom is ezerrel). Ráadásul nehezített pályára lettem helyezve, mert a szomszéd kisfiú, Jon is benyakalta a cuccost (gyorsan rá is jöttem, hogy feltehetően a lányomtól), ezért őt is bevállaltam, mivel az anyukája dolgozik ezerrel (meg persze némi bűntudattól vezérelve is, ha már elterjesztettük a kórt kis mikroközösségünkben is).
Ezzel tehát Nóra és Jon szerelme újabb fokozatra lépett, a nincsegymáselőttszégyellnivalónk szintjére. Ráadásul annyira jó fejek voltak, mert felváltva engedték ki a cuccost, így mindig rendbe tudtam rakni az egyiket, míg a másik csendben gubbasztott. Szépen betartották a kiskanalazási szabályt is, pedig láttam rajtuk, hogy majd meg vesznek egy kis vízért. Cserébe rendeztünk egy maratoni, egész délelőttös hupikék, kisvakond, noddy nézést megspékelve többkötetes annapetigergő felolvasással.

Itt pedig a két kis esendő majom, mai állapotukban:

 

 

 

 

 

 

A szívem szakad meg értük, de bíztató a helyzet, mert most éppen alszanak, így remélhetőleg összetákolom őket délutánra.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr192038104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dyva 2010.05.28. 23:26:24

Ajánlom a kis betegeknek (holnapra) az összes mese szinezőt, innen kinyomtatható: www.coloring-book.info/coloring/

mamsika 2010.06.01. 15:07:34

reszelt alma, nyami-nyami. bezzeg nekem senki sem hoz, ha nyavalyás vagyok..
süti beállítások módosítása