HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Totális ellibásodás

2010.06.15. 14:55 ritucci

B. Nórán az ellibásodás jegyeit vélem felfedezni... 
Beletanult a nyávogásba, úgy, hogy közben kolibrikat megszégyenítően csapkod a kezével. Reggelente megmondja, hogy mit akar felvenni (pörgős szoknyák és cicás felsők első helyen, szín igény még nem merült fel). 
Felvett egy pillarebegtetős és szemzugból oldalra nézős tekintetet is, rájött, hogy ezzel mindent gyorsan el tud érni. És ha ez még nem lenne elég, újabb hobbija, hogy sminkel, fésülködik, nézegeti magát a tükörben (jobban mondva nem tudunk úgy elmenni egy tükör előtt, hogy ne illegetné magát fél órán keresztül).

Több hipotézisem is van, hogyan fejlesztette eszköztárát:
a) vérében van, és kész
b) elrabolták az ufók és libaprogramot töltöttek fel a hardware-jére
c) simán az anyját utánozza, csak annyi önkritikája sincs (mármint az anyjának), hogy ezt észrevegye

Na, és itt a bizonyítékom:

A videónak van egy felettébb gyenge pontja, méghozzá én, mikor megkérdezem, hogy mit festel? Akartam mondani, mit festesz? Halál ciki! Gondoltam, hogy elsunnyogom az egészet, de mivel nem észrevehetetlen, ezért jobbnak látom bocsánatokért esdekelni. Már nem csak zápagyú kismama vagyok, de még a kapanyél is kilóg a számból. Mi jöhet még?!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr632050945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

silayn 2010.06.16. 02:03:26

A végén a megnézés mánia :)
Enyém múltkor meglátja a fényképezőgépet, és a szokásos baba! baba! felkiáltással követeli, hogy mutassam a képeket benne. Csakhogy utoljára kivételesen nem őt, hanem egy békát fotóztam le a tóban, amikor meglátta, hogy a képen nem ő, hanem egy BÉKA! van, először megdöbbent, majd elsírta magát :)

ritucci 2010.06.22. 10:25:44

@silayn: Ez jó sztori, posztért kiált!
Nórinak simán mutogathatnám egy liba képét, szerintem azonosulni tudna :-)
süti beállítások módosítása