HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Malacom

2010.07.08. 14:36 ritucci

Tessék kérem, itt egy videó a malacomról, aki teli pofával zabálja a kukoricát, ami már a tavalyi nyár és gyanúm szerint egyben az idei nyár slágere is lesz.

Ennek a videónak van több érzékeny pontja is:
1. A gyerek még mindig gusztustalanul nem angol kisasszonyok módjára eszik, így ideje egy kis illemtanba is belevágnunk, az oviig fel is pörgetem az eseményeket. A szalvétahasználat már úgy, ahogy, megy legalább.
2. Most ti is láthatjátok, hogy nem piskóta, ahogy a lányom izzad, tényleg nem túloztam a korábbi posztban.
3. Nóra imád parancsolgatni, most itt csak egy kis ízelítő hangzik el, hogy egyek már, de esküszöm nektek, hogy nem telik el sok idő, és újra és újra kapok egy utasítást (és ekkor anyuka magába roskadva elgondolkodott, vajon kitől tanulhatta ezt el? nem, én nem lehetek! mondogatta magában ...)
4. Na, és végre megvan az a hang is, amitől mindig szanaszét röhögjük magunkat, ugyanis Nóra, mikor nagyon ízlik neki valami, hangosan hmmm-ög hozzá. Egyszer viszont Edina közölte velem, hogy te meg mit röhögsz, hiszen pont így csinálsz te is. Jéé, nem is vettem észre, válaszoltam ártatlanul és tényleg, azóta megfigyeltem ...
5. Nem lehet nem észrevenni az sem, hogy azuram jelen van a háttérben, mert hiába intettem neki, hogy cssst, videózok, csak nem tudta megállni, hogy szerves része legyen a performansznak, ráadásul még a ripacskodási duettjüket is bedobta a végén, amire én gyorsan, reflexből stop gombot nyomtam.

Figyelem! Az alábbi képsorok nem serkentik az étvágyat, sőt evés előtt kifejezetten nem ajánlott, ezért kérem, gyermekek csak szülői felügyelettel tekintsék meg!

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr512138555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mijujenavi 2010.07.10. 13:04:15

Nagyon Édes!
Egyébként mi lett a blog-verseny eredménye?
M.

ritucci 2010.07.12. 14:09:55

@mijujenavi: valamikor mostanában lesz eredményhirdetést, nem emlékszem pontosan mikor. De, mivel van a nevezetettek között 3 blogger nagyágyú is, nem gondolom, hogy számomra érdekes lehet az eredmény. Még azt sem tudom milyen a mezőny, mert be vallom nem volt még időm beleolvasni a többiekébe, inkább helyette ide írogatok :-)

mijujenavi 2010.07.12. 21:22:01

:):D Nem is tudtam,hogy léteznek nagyágyúk is a blogozásban...mik vannak!?
Azért szurkolok nektek! (Ja, és várom a kedves történeteiteket,továbbra is.)
Márti
süti beállítások módosítása