HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Pistike

2010.06.23. 10:13 ritucci

Az egész úgy kezdődött, hogy volt egy hét kánikula. Nem, nem is, inkább onnan kezdem, hogy a kisasszony hőháztartása - mint sok minden más - kiköpött az apjáé, magyarul egyformán bazira izzadnak. Amint melegebb a kelleténél az időjárás, én élek végre, mint hal a vízben, ezek ketten meg tocsognak a verítékben.
Már az esküvőnkön a templomi fogadalom is azért fordult harsány röhögésbe (amire a mai napig nem vagyok büszke), mert Azuramnak először finoman gyöngyözött a homloka, majd a halántékáról apró pöttyök kezdtek folydogálni, majd megindult egy vízcsepp a homloka közepén végig az orrán, természetesen közben egyre nőtt és nőtt, míg egyszercsak az orra végén megállt és ott himbálózott, se le-se fel állapotban egy óriási izzadságcsepp. Én ezt mind végig moziztam, majd nem bírtam tovább, kipukkadtam, és ekkor szabadult el a hangulat (de főleg nálam, majdnem nem lettem feleség) ...

Szóval Bucifej is örökölte ezt a nőknél kiváltképpen kedvező tulajdonságot, így rendkívül szépen tud izzadni. Nagyon kell figyelnem, hogy már eleve úgy öltöztessem, hogy ne szakadjon a víz róla (mert ha magamból indulok ki, akkor már simán megfőztem volna ezt a gyereket). Íme, bizonyíték a régmúltból:

És van minta a jelenből is, amikor a már említett kánikulai körülményeket enyhítendő nagy fagyizást csaptunk, stílszerűen az immár harmadik nyarat megjárt fagyis ruhában. Az ügy pikantériája az, hogy a kis libának már szépen megnőtt és kunkorodik is a haja (ecseteli a büszke anyuka, aki korábban attól rettegett, hogy az ő lányát tán sosem fogja fésülgetni), ezáltal egy-egy melegebb napon csuromvizessé tud válni a feje, különösen az alvások után.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És itt érünk el végre a sztori végéhez, hogy a fodrász nagymama látván, milyen szörnyű lobonc van a gyerek fején, ami ráadásul állandóan csatakos, újra megfente ollóját és a nyaralás első napján megkopasztotta a csirkét, mely matematikai egyenletet ha megoldunk, kijön belőle egy pistikefej, íme:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr602101138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása