HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Nóra 3 éves

2010.10.01. 13:16 ritucci

múlt 26-án! Még belegondolni is furcsa, hogy van egy nagy cula, 3 éves, ráadásul már óvodás lányom (de erről írok még).
Először a statisztikák: 98-100 cm magas (attól függően, hogy ki és hogyan méri, szóval méteres gyerek) 14,7 kg ebéd után és trikóban. (Én állítólag 6 évesen voltam 15 kg, így gondolom most már nem kell lesoványozni a lányt. Jó kis húsnyúl lett belőle.) 24-es láb (ami úgy tűnik, 40-ig úristeeen meg sem akar állni). Én nem tudom, más is így van-e, de nekem az az érzésem, hogy állandóan cipőket keresek és vásárolok, amint végre van otthoni szandi, rohangálós cipő, szép cipő, már vehetem is az új garnitúrát, mert nő a lába, mint a bolondgomba.

A szülinapot pedig jól megünnepeltük, simán mondhatom kis csúsztatással, hogy 3 napig tartott a mulatság, mert volt egy gyerekzsúr rengeteg gyerekkel, bűvésszel, nyúllal, galambbal, arcfestéssel, őrjöngéssel, töréssel-zúzással. És egy sokkal nyugodtabb, de hasonlóan jó hangulatú családi délutánnal. Sajnos nem készült sok fotó, mert nem tudok egyszerre háziasszonykodni, mindenkivel dumcsizni, etetni és fotózni, így most a fotók látták a kárát, de íme egy pillanatkép,
ahol láthatóan lufiőrület van és várakozás a bűvészre. Elöl az ünnepelt rózsaszín cica, az új tündér jelmez ruhájában (amit azóta is mindennap fel kell próbálni).

 

És ez pedig az egyetlen értékelhető tortás képünk. Természetesen katica tortával, mert tavaly nagy szerelembe esett Nóra a katica tortával, így idén is azt kapott. Ráadásul mind a két ünnepnap, mert hiába próbáltam győzködni (még a cukiba is elvittem magammal), hogy a másik torta legyen mondjuk süni vagy virág vagy akármi, nem tágított a katicától, így az eladóval egymásra néztünk és gyorsan beírta: 2 katica torta rendel.
Azt mondanom sem kell, hogy szólt, jövőre is ilyet szeretne.

Kapott rengeteg jó kis ajándékot, amit most lassanként szedegetünk elő játszás, olvasás, vagy felpróbálás céljából.
A lány illedelmességéről csak annyit, hogy mikor kezdte szokni a helyzetet, hogy ő az ünnepelt és egy vendég belépett az ajtón, odaszaladt, kikapta a zacsit a kezéből, köszi felkiáltással. Mit tesz a rutin hö-hö.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr222336989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

silayn 2010.10.01. 14:53:07

boldog szülinapot és küldtem mailt :)

mijujenavi 2010.10.02. 08:05:16

Gratulálok! Isten éltesse a nagylányt!!!
(Ez hihetetlen,de Szilvi Nórijának is katicás tortája volt :D)üdv.:M.

Katica mama 2010.10.06. 23:53:39

A szülinapi lufi azóta megvan,csak gáz nélkül.Jó móka volt!
süti beállítások módosítása