HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Eggyel többen ...

2011.08.15. 17:15 ritucci

Örömmel tudatom, hogy 2011. július 27-én megszületett ifj. Borics Zoltán Ferenc!

Paraméterei a következőek voltak: 3.880 gr, 58 cm, bicepsz 12 cm.

Amit a fiatalemberről máris tudni lehet, hogy igen praktikusan gondolkodik, mivel úgy döntött, hogy az unokatestvérével egy napon és helyen születik meg, ezzel is megkönnyítve a család és a barátok életét, egyszerre lehet őket látogatni. Nem mellékesen, így a sógornőmmel esténként fergeteges pezsgős bulikat tartottunk megvitattuk, kinek hol fáj, mennyire tudunk mozogni és mi újság a nagy dolgokkal.

A rend kedvéért bemutatom Tóth Mátyás Mórt, az unokatesót (3100gr, 54cm, bicepsz méret ismeretlen) is, aki néhány órával megelőzte Zoltánt ugyan, de egyben  életre szóló cinkostársi viszonyt kötöttek:

 

 

 

 

 

 

 

Nóra kisasszony is nagyon örült a tesónak, mindenki tanácsára hozott neki egy Bogyó és Babóca társasjátékot, amitől teljesen oda-vissza volt, de egy pillanatra gyanút foghatott a lelkem, mert megkérdezte, hogy Anya, ezt az ajándékot ki csomagolta be? :-)
És persze most ő is babázik egyfolytában, meg körülöttünk sertepertél, feladatokat kap. Az egyik ilyen, hogy fürdetésnél mindig ő  mossa a babalábakat. Aztán kitalál magának is dolgokat, például a lefektetésnél verseny van, hogy Zolika vagy ő issza-e meg gyorsabban a tejcijét és véletlenül mindig Nóra győz.

Én pedig 2 gyermekes anyukává avanzsáltam időközben, ami hát finoman szólva is, kissé rumlis. Talán majd én is belejövök ...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr763155914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sziszó33 2011.08.24. 22:56:23

Most már értem, miért nem hallottam Rólatok az utóbbi hónapokban (bár sejtettem...)! Nagyon sok szeretettel gratulálok, gyönyörűek a gyerekek!
süti beállítások módosítása