HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Zoltán és a mosolygás

2011.09.11. 09:20 ritucci

A fiú azzal ünnepelte augusztus 27-én az 1. hónapfordulóját, hogy jól kiröhögte az anyját. Addig csak jóllakás után dobálgatott kósza mosolyokat, amolyan brúszviliszesen, ezért igen meglepődtem, amikor egyszer csak ébredés után, pusztán jókedvében kiröhögött, ahogy gagyarásztam neki.

Végül sikerült egy hasonló akciót megörökítenem, amelyen az egyetlen vállalhatatlan elem az én hangom, így kérem, hogy lehalkítva nézzétek a videót ....

 itt

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr23217347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása