HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

A sportolók

2011.12.15. 12:56 ritucci

Eddig csak poénkodtam azzal, hogy a fiam futballista lesz, de most megcsillantotta tehetségét. Erős koncentrációt kérek a 20. másodperctől :-)

Nóra pedig elkezdett korizni. Szombaton voltunk az első órán, ahol tulajdonképpen végig esett és kelt, én pedig a pálya szélén már a lelki szemeimmel láttam, hogy hozza az edzőnő, Nóri pedig sírva követeli, hogy hagyják abba. Ehelyett vigyorogva közölte, hogy anyaaa, nem akarok hazamenni!
Egyébként az egész úgy kezdődött nála, hogy mióta az eszét tudja, állandóan mondogatja, hogy korizni szeretne. Mostanában pedig csak és kizárólag zoknit hajlandó felvenni itthon, mert az csúszik, és korimozdulatokat imitálva közlekedik a lakásban. Mondjuk a küszöbök néha megleckéztetik. Így elhatároztam, hogy akkor elcipelem korizni tanulni. Én sajnos nem igazán vagyok jó koris, inkább csak csoszogok a jégen és azt sem szívesen, mert befagy a fenekem közben, ezért edzőre bíztam a lányt. Azt azért megkaptam tőle óra végén, hogy anyaaa, te miért nem jöttél a jégre? Beszakadt volna, igaz? Kösz!
Hát meglátjuk, meddig tart ez a jeges vonzalom ...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr393462913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása