HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Born to be wild

2009.09.11. 15:18 ritucci

Rengeteg könyvben olvastam arról, hogy a kicsiknek nincsen félelemérzetük, de azt is írják, hogy 2 éves kor után kezdenek óvatosabbak és felelősségteljesebbek lenni. Na, nálunk pont az ellenkezőjét tapasztalom, Nóra soha ilyen vadóc nem volt még, mint most.

Ha hintázik, kiabálja, hogy magasabbra, és esküszöm, már olyan vadul lököm, hogy magam is csodálkozom. Az mondjuk alap, hogy mindenre és mindenhova felmászik, múltkor például anyukám (aki nem magasságáról híres a 148 centijével) mesélte, hogy pillanatok alatt úgy felmászott a 2 méteres mászókára, hogy már a bokáját sem tudta elcsípni és frászt kapott a gondolattól, vajon hogyan fogja leszedni, aztán végül a szomszéd Kamilla nagypapája segített az akcióban.
Aztán úgy vettem észre, hogy a gyereknek van egy látens vonzódása az extrém sportokhoz is, múltkor például gördeszkázáson kaptam rajta. (Titkon remélem, hogy számára nem bunji jumping lehetőséget rejt az, hogy egy emelettel feljebb költöztünk :-)) 

De lehet, hogy egyszerűen a sebesség szédíti meg. Motorozásnál már olyan gyorsan teper a kis piszkafa lábával, hogy már néha azon is csodálkozom, meg fog-e állni valaha, aztán az utolsó utáni pillanatban csak sikerül neki.

De most volt olyan is, hogy nem. A lejtőn való motorozás rejtelmeit még nem ismerte, így előtte próbáltam okítani a majdnem 2 évest, hogy óvatosan, lassan, mert itt még fokozottabb a gyorsulás, felelőtlen, optimista szülő lévén nekiengedtem a lejtőnek, majd a gyermek még jó nagy lendületet is vett induláskor, aztán már rohanhattam, üvölthettem, kódolva volt a börleszkbe illő kimenetel: Nóra fejjel előre repült a motorról. Eredmény:

Az öröm az ürömben, hogy úgy látszik, az én terjedelmes homlokomat örökölte, ami segít abban, hogy legalább az arcát ne érje sérülés.
Mondanom sem kell, szegény nagyon megijedt, gyorsan felmértem a veszélyességi helyzetet, de nem találtam kórházba valónak, így megvigasztaltam, majd azzal a lendülettel visszaült a motorra.

Számomra pedig a nagy tanulság, hogy emelnem kell a készültségi szintemet, és meghúzni a határokat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr821375289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása