HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

A koszorúslány

2009.10.21. 11:28 ritucci

Igazából csak a szülés után fogalmazódott meg bennem, hogy azért kezdhettem volna előbb is ezt az egész gyerekvállalósdit (vén banya vagyok, na!). Koromból és környezetemből kiindulva, már biztos, hogy néhány dologban nem lesz része a Nórinak, például 4 testvérre tutira nem blazírozhat.
Vagy ha azt nézzük, szinte az összes barátnőm már férjhez ment, lebabázott mire én ebbe az egészbe belevágtam. Így semmi esély sem volt arra, hogy Nóri valaha koszorúslány lesz (habár, például ha a Finci Dávid fia belehúz, akkor ott simán :-)).

De végül a sógornőm, Kriszti a hétvégén férjhez ment és itt volt a nagy alkalom.

Persze ez a szerep komoly feladatokkal is jár, de annyira nem voltunk bevállalósak, hogy mondjuk, Nóri vigye a fátylat, így maradt az a kevésbé összetett, de mégis egy 2 évesnek igen bonyolult mozgássorozat, hogy a Bazilika ajtajából felsétáljon az oltárig óriási plénum előtt. Ráadásul egy számára idegen kisfiúval, aki ránézett a Nórira és közölte, hogy kösz, de nem fogom meg a kezét. Aztán valahogy mégiscsak véleményt változtatott, és cukin végigmentek. A lányom nem esett hasra, nem kezdett el rohangálni és még csak nem is kiabált, hogy anyaaa, szomjas vagyoook. Szóval, büszke vagyok na, a tündér törpémre!

Fotót nem igazán sikerült készítenem, mert 1) nem töltöttem fel az aksiját én, lüke, 2) nagyon sötét volt a templomban, így csak ez a kézben lóbálózós van egyelőre. Mondjuk, egy helyes copfocskát el tudnék már képzelni Nóri fejére ...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr781465104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása