HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Restanciák

2008.09.28. 16:03 ritucci

Igen-igen, tudom, lemaradtam az írással az események forgatagában, de most igyekszem pótolni.
Először is NÓRA 1 ÉVES LETT szeptember 26-án!!!!

De most folytatnám ott, ahol abbahagytam...
Végül viszonylag hamar meggyógyultunk mind a ketten, Nóri vasárnap délután lázasodott be utoljára, amikor váltottam és áttértem a homeopátiás szerekre, és milyen jól tettem, mert a belladonnától sokkal hamarabb lement a láza és éjszakára sem szökött fel (nem is értem magam, miért nem ezt használtam egyből, vagyis értem, anyukám paráztatott, hogy tessék rendes lázcsillapítót adni és én betegségemben annyira meg voltam szeppenve, hogy nem mertem ellenkezni és még feleselni is elfelejtettem).
Hétfőre úgy tűnt, minden ok a gyerekkel, kivéve, hogy nem akart enni. A nap végére eléggé ijesztő volt, hogy csak 1 kiflicsücsök volt a gyomrában, ezért gyorsan lenyargaltunk a gyerekorvosunkhoz (akivel persze folyamatosan telefonos kontaktusban voltam, csak megnyugtatott, hogy egy kis lázzal nem kell egyből hozzá rohanni, majd ha hány hozzá) és megállapította, hogy fáj a torka. Na, ekkor gyorsan adtam neki egy másik homeos szert és másnapra már az étvágya is megjött, azaz valószínűleg eddig is volt, csak nyelni nem tudott szegénykém. Ez az egynapos kényszerböjt pedig azt eredményezte, hogy Nóri pálcikaemberré változott, eddig sem voltak hurkái, de most már elég húzósan nézett ki, íme:
  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez utóbbi kép pedig már a lábadozó Nóriról készült.
 

A másik nagy esemény pedig, hogy elkészült az első alkotás a posztmodern linearizmus jegyében. Önálló tollfogás és vonalvezetés. Most kicsit megzavart a gyermek, nem tudom eldönteni, hogy a muzikalitására vagy a kézügyesség fejlesztésére helyezzük a hangsúlyt :-)

 

 

 

 

 

 

De az igazán nagy dolgok ezután történtek, szülinap meg ilyenek, hát gyosran folytatom is ...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr46685791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása