HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Nóra beazonosítja önmagát

2009.02.11. 13:29 ritucci

És íme! Vannak még további kunsztok is http://www.indavideo.hu/video/Kunsztok

Nagyon tetszik nekem a "tudatos szülő" könyvsorozat (habár ez az elnevezés szerintem elég rémisztően hangzik, különösen, hogy mostanában túlzásba viszik ezt a képességfejlesztés témát, szerintem. A könyvre is sokkal inkább illene a "gondos szülő" cím, na erre jó az "anya taníts engem", amiben nagyon jópofa gyakorlatokat lehet találni már egész pici csecsemőkortól. Ez adta az ötletet, hogy néhány hónapos kora óta gyakoroljuk tükör előtt a Nóri orra, Nóri haja, Nóri szeme stb-t. A Nóri pedig minden alkalommal illedelmes gyerekhez méltóan végig hallgatott, aztán ennyi. Semmi jelét sem adta, hogy az egészből bármit is felfogott. Aztán mikor már elég okosnak hittem - elfogultságomból kifolyólag - igyekeztem rákérdezni az általam már megtanultnak hitt testrészekre, de lányom, totális tudatlanságáról tanúskodva rám se bagózott. Na, gondoltam magamban, szépen nézünk ki, már az első tanulási folyamatunk elbukik, mikor az eszét és nem az ügyességét kell használni (bezzeg a 'hogyan másszunk fel az etetőszékbe' leckét nem is vettük, mégis magától abszolválta).
Aztán egyszer csak rutinból, de választ nem várva megint rákérdeztem, és a gyerek elsőre mindent végigmutogatott (persze gondolhatjátok, hogy kontroll pontokat is beiktattam gyorsan). Úgy látszik, túljárt az eszemen, tudott ő már mindent, csak gondolta magában, anya olyan mókás, hogy mindig ezeket a hülye, banális kérdéseket feszegeti, puszta energiapocsékolás lenne ezekre felelni.

A kis ravasz! Mindenesetre én most büszkén mutogatom, mint egy bazári majmot fűnek-fának. 

A képnek semmi köze a témához, csak van egy ilyen babzsákon, gondolkodva beszunyálós.

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr83936835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása