HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Az a fránya bili!

2009.02.18. 13:27 ritucci

Csak nekem fránya, mert a bili és Nóra igen jó barátságot kötöttek az elmúlt néhány napban.
A nagymamák folyamatosan nyüstöltek már egy ideje, hogy mikor akarom elkezdeni a biliztetést. Anyukám már a nyáron megvetette velem és azóta is minden héten minimum egyszer rákérdezett, na mikor kezditek már? hol a bili? és a társai, nekem pedig az egyik fülemen ki, a másikon be, és hallani sem akartam a biliről (egyáltalán nem gondolom, hogy olyan fontos minél hamarabb szobatisztaságra nevelni a gyereket, különben is a nagyokosok szerint 18 hónapos kor előtt a záróizmok még nem fejlődtek ki).
Mígnem egyik nap Kati mama fejébe vette, hogy na, akkor kezdődik a biliztetés. A Nórinak pedig bejött. Elsőre üres maradt, de következő alkalmakkor már pisilt bele (állítólag, de elhiszem). Én is ráültettem néhányszor, de nem történt semmi, azóta újra hanyagolom a témát. Különben is ennek valami rendszert kell majd kitalálni, mert rendszerint evés után telik meg a pelenka, de etetés alatt már csak nem ültetem bilire, az kissé morbid lenne.
Viszont valahogy a mamák kedve is alábbhagyott, legalábbis azzal érvelnek, hogy túl hideg van ahhoz, hogy levetkőztetve trónoljon a gyerek. Szerintem megunták, de legalább nem rágják a fülemet. Jó kis nyári projekt marad majd nekünk, akkorra már közelít a 2-höz meg meleg is lesz...
Nóri viszont nagyon megszerette a bilit, így néha azon kapom, hogy kicsempészi a fürdőszobából, ráül ruhástul és közben mondja, hogy tü-tü-tü és próbálja hajtani a lábával, mint a kisautóját, vagy csak egyszerűen sétáltatja a lakásban.

Barátkoznak.

 

 


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr80950670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása