HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

És itt az idei nyulunk!

2009.04.14. 13:58 ritucci

Eseménydús ünnepek voltak nálunk!

Voltunk Lőrincen nagyszülőknél, ahol előkerült Ádám régi traktora, Nórit persze nem lehetett leszedni róla (de erről még fényképes beszámoló lesz).

Aztán vasárnap itthon a szomszédokkal közösen nagy csokikeresést szerveztünk a lurkóknak. Nórinak sikerült egy kis segítséggel találni egyet (konkrétabban, rámutattam a bokor aljában fekvő csokinyúlra), de így sem sikerült rávenni arra, hogy megkaparintsa, csak nézte-nézte. Ez a keresősdi nem megy neki, rá kell feküdnünk a témára (mellékszálon pedig elmesélem, hogy múlt héten voltunk a Mammut gyerekjátszóban, ami nagyon klassz volt, de ez a keresősdi már ott sem ment neki, az arcán pedig olyasmi kifejezést látszott, hogy minek fárasztotok engem ilyen balgasággal, ha egyszer eldugtad, úgy is tudod, hol van).
Aztán vasárnap délután tojásfestés volt a program, beszereztem húsvéti pecséteket és tojásfestő filctollat, feltételezvén, hogy ezekkel már Nóra is tud bánni. Tévedtem. Túlbecsültem a lehetőségeket. A filccel ugyan húzott néhány volnalat az egyik tojásra, majd inkább a papírra rajzolt vagy a kupakokat szedte le és rakta vissza. A pecsételés pedig már nálam megbukott, mert az első mozdulatnál összetörtem a tojást, amit végül egy méretes nyúlmatricával kellett korrigálnom. Így végül Ádámmal mi éltük ki az alkotási vágyunkat.

Hétfőn pedig jöttek a locsolók. Jó sokan. Viszont szegény Nóri már reggel nagyon nyűgösen ébredt, és ami még soha sem volt, egyfolytában rajtam csüngött. Persze délutánra be is lázasodott, de a belladonna szépen levitte neki. Aztán rájöttem, hogy szegény napszúrást kapott. De öröm az ürömben, hogy délután egy teljes órán keresztül ült az ölemben (amit én nagyon élveztem, és kihasználva kókadtságát, agyonpuszilgattam) majd egy eperkés rajzfilmet is megnéztünk (ami még szintén nem fordult elő velünk, mert az első 5 perc után megunja őket, persze nem erőltetem a tévézést csak kétszer kipróbáltuk). Cukin kommentálta a filmet: baba, labda, cica, kutya, bamm (ez amikor beleesett a labda a vízbe).

Mára viszont minden rendben, persze most nem viszem a napra, illetve sapkázás lesz ezentúl.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr481064354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása