HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Gyaloglás vége

2009.05.07. 11:04 ritucci

Nem is meséltem még, hogy voltunk sétálni a Gülbaba türbéjénél. Igazából gyalogolni, ugyanis babakocsi nélkül indultunk útnak, a szomszéd Kati meg is jegyezte, hogy jé, a Nóri már gyalogtúrákat is bevállal, én pedig magabiztosan feleltem, hogy naná, simán legyalogol jó néhány utcasarkot, ez nem újdonság neki.
Valóban sokat szokott sétálgatni, de most még az utca feléig sem értünk ki, mikor a lábam elé állt és nyújtogatta a karját. Megfordult a fejemben, hogy vissza kéne szaladnom a kocsiért, de Z lebeszélt.
Aztán bepróbálkoztunk még a sétáltatásával, de végül apja nyakában kötött ki. Szerintem az uram pedig jól megbánta, hogy lebeszélt a kocsipótlásról.

Jót császkáltunk végül. Érdekes házakat is láttunk, lépcsőket és meredek utcákat is megmásztunk, Nóri pedig nyakban, háton, karon utazott, neki volt a legjobb.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr521104303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása