HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Állampolgári kötelesség

2009.06.19. 13:34 ritucci

A szerdai napon B. Nóra magyar állampolgár teljesítette állampolgári kötelezettségét és útlevelet igényelt, mivel szándékában áll a nyár folyamán az országhatárokat is elhagyni.

Nem kockáztattam meg egy minimum félnapos önkormányzati programot, ezért időpontot foglaltam, de sajnos az elsőt a lázas betegségnek köszönhetően nem tudtuk abszolválni, így most a második időpontra mentünk el (egyébként hetekre előre lehetett már csak foglalni a neten, állítólag az új biometrikus útlevél miatt).

Végül szerdán 11-re mentünk mind a hárman. Egyből fogadtak minket és kezdtük a fotózással. Z kezében kellett hogy tartsa Nórit, aki morcosan nézett a kamerába, persze a fotó is jó mogorva lett ezért én rögtön meg akartam ismételni, hogy valami  mosolygós, cuki kis fotója legyen, de a fotósbácsi leteremtett, hogy ennél jobbat nem lehet. Aztán átnyargaltunk az igényléshez, ahol közölte a néni, hogy miért van enyhén féloldalt a gyerek, így nem látszik mind a két füle, a fotó nem jó! Visszazavart minket egy új fotózásra, aminek én - hogyis mondjam - titkon örültem, mert felcsillant a remény egy cuki fotó lehetőségére (mondjuk azt nem értettem, hogyan lehetséges hogy ezek a tünde fülek ne látszódjanak, ugyanis bármilyen fejtartásban szépen elállnak és belógnak a képbe ... szerintem).
Na, végül a második eresztés sem lett jobb, így Nóra az igénylő, két éven keresztül morcosan fog ránézni az útlevélellenőrökre.
Még így dupla fotózással meg némi csekk mizériával is 25 perc alatt végeztünk, nem is rossz.
Nóra pedig hamarosan már nem csak lakcím- és tajkártya, hanem útlevél tulajdonos állampolgár lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr561195363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása