HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Bilis sztori

2009.09.15. 14:29 ritucci

Szokásunkká vált, hogy a reggeli ébredés és az ebédet követő alvás után ráültetem Nórit a bilire, aztán vagy sikerül valami vagy nem. Egy ilyen alkalommal történt a következő eset:
Én: - Nóri, pisilsz a bilibe?
Nóri: - Nem, pukizom. Majd felpattan és nézegeti a bilit.
Én: - Nóri, mit nézel?
Nóri: - Hol a puki? Anya eltűnt!
Magamban jót röhögtem, aztán elmagyaráztam, miért látjuk a pisit és miért nem a pukit ...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr431383658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katica mama 2009.09.29. 12:01:22

Ez nagyon vicces! Alig várom, hogy Lilu baba is ebbe a korszakáb alépjen!
süti beállítások módosítása