HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Egy kis malac ...

2009.10.02. 15:22 ritucci

Már egy ideje készülök dokumentálni, hogy igenis, tud a Nóra mondókákat, énekeket, de eddig minden kísérletem kútba fulladt.
Először azért, mert egyszerűen nem lehetett rávenni, hogy produkálja magát, de persze nem a szégyenlőssége vagy a hihetlen visszafogottsága miatt, hanem egyszerűen nem értette, hogy mit akarok: amint előkaptam a kamerát, leállt az előadással. Ez szerencsére megváltozott azóta, és rájött, hogy milyen klassz is, ha előadhatja magát. Most csak az a baj, hogy olyan nagy művésznő lett időközben, hogy azonnal vissza kell néznie a produkciót, hogy meggyőződjön róla, minden a helyén volt, nem lógott-e kósza tincs az arcába és a smink is tökéletesen klappolt-e.
Így hát elégedjetek meg az első strófával plusz egy picivel, de biz' isten, tudja mind a három versszakot.
Tádááám:

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr531423029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

silayn 2009.10.02. 22:27:55

sajnos nem tudom én sem megnézni, hiába a bemásolás, de beilleszteni úgy kell, hogy html nézetben bemásolod azt a kódot ami úgy kezdődik, hogy "kacsacsőr object classic=......"
indavideóknál a jobb alsó sarokban van

silayn 2009.10.16. 23:10:29

nincsmit, küldtem neked üzenetet, a profilodnál az üzenet gombbal, szólj légyszi, ha megkapod

ritucci 2009.10.19. 11:07:37

@silayn: Szia Silayn!
Persze, hogy a profilomban rossz e-mail cím volt, pedig esküszöm, hogy már módosítottam az adatlapomat, de most a profilnál is megtettem ugyanezt.
Kérlek küldd át mégegyszer az üzenetet, ezer kösz!!!

silayn 2009.10.21. 22:04:08

kábé az akadémiai székfoglaló beszédemet kellett bepötyögnömmégegyszer, de remélem mostmár sikerülni fog :)
szóval levél ment ismét
süti beállítások módosítása