HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Hangok az éjszakában

2009.10.16. 14:02 ritucci

Nyaralás közben történt először, mikor éppen egy hányós szituban voltunk (azaz Nóri feltehetően túlzott mohóságának köszönhetően egész délután folyamatosan prezentálta az aznap elfogyasztottakat), hogy a Nóri melletti ágyon aludtam éjszaka, mint szupermen, aki azonnal cselekszik, ha szükség  lenne rá. Ehhez képest semmi nem történt, kivéve, hogy egyszer csak felriadok, mert Nóri kiabálja, hogy papucsom... papucsom. Na egy pillanatra azt sem tudtam, ki vagyok és hol vagyok, míg össze nem állt a kép, hogy az én lányom álmodik. Biztos valami drámai dolog történt, valaki elkobozta a nemlétező papucsát álmában (mert hogy őneki ilyen lábbelije nincsen), ő pedig hangot adott méltatlanságának. 

Azóta is néha előfordult, hogy álmában magyarázott, például legutóbb a szuperkukákat emlegette és aznap délután valóban néztük az alma zenekar videoklippjeit, nekik van egy ilyen számuk.

Olyan érdekes, hogy már most álmodnak és a kis agyukban dolgozzák fel az eseményeket ...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr1001438686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása