HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Nóra ovis lesz!!!

2010.06.04. 16:09 ritucci

Örömmel újságolom a nagy hírt, hogy B. Nórát felvették a nem körzeti, de önkormányzati oviba. Ennek esélye egyenlő volt a nullával, így gondolom most érthető, hogy madarat lehet velem fogatni.
Történt ugyanis, hogy ma délelőtt - a továbbra is pocsék, latyakos időt kicselezve - sétálni indultunk, és ha már úgyis körözünk, gondoltam, megnézzük az óvodai felvételi eredményeket, amit mára ígértek kifüggeszteni. Két oviba jelentkeztünk (amelyeknek pontosan a mértani közepénél lakunk) és hát az esélytelenek nyugalmával konstatáltam is az első, körzeti ovinál, hogy hát igen, teljesül a papírforma, nem vették fel a gyereket. Fejben már fogalmaztam is az új posztot, a miaszartcsináljakagyerekkelszeptembertől címmel és közben átsétáltunk a másikhoz is (ahová csak azért jelentkeztünk, mert hát miért ne, meg hogy kettő mégiscsak több, mint egy, és hasonló racionális indokok). Erre, nem hittem a szememnek, de ki volt írva, hogy Nóra felvételt nyert, ráadásul a hab a tortán, hogy a Jon is, és egy csoportba fognak járni. Igaz, csak szeptember 27-től mehet (mivel 26-ai), de ez legyen a legnagyobb gondom ...
Írták még a kifüggesztett papíron, hogy az étkezést már most be kell fizetni, csekket bent kell kérni az irodában. Gyorsan be is szaladtunk érte, de mondták, hogy mivel a lányom később kezd, majd csak szeptemberben adnak csekket. Erre én szóltam, hogy inkább adjanak most egyet, én befizetem, csak nehogy meggondolják magukat, persze röhögtek rajtam és nyugtattak, hogy nem lesz gond, a gyerek fel van véve. Különben is örülhetek, hogy ilyen mázlisták vagyunk, mivel csak azért került be a lány, mert idén 2 csoport indul kivételesen. Szóval tiszta behalás az egész. Hihetetlen! 

Mikor jöttünk ki az ovi épületéből, Nóri halkan megjegyezte, hogy akkor ő már nagylány, igaz? Persze, ráadásul óvodás is - válaszoltam. Mire ő: jó, akkor maradna is itt játszani ...

A lényeg, hogy Bucifej szeptember végén megy oviba én pedig hamarosan szülői értekezletre, olyan izgi ...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr472056516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása