HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Pelenkamentesítési hadművelet

2010.06.11. 16:31 ritucci

Na, igen! Beköszöntött végre a nyár, és én egyből rácuppantam a témára, mivel egyre erősebb volt bennem az aggodalom, hogy Nóra lesz az első kamasz a világon, aki pelenkával közlekedik.

Tudom, tudom, semmit sem szabad erőltetni, de ennek a csajnak esze ágában sincs megszabadulni a lába közötti csomagtól. Azt találtam ki, hogy csalinak veszek cuki bugyikat. Megtettem és meg is mutattam Nórának, aki teljesen odavolt érte és közölte, hogy azonnal fel akarja venni. Bajszom alatt somolyogva mondtam, hogy ha nagyon akarod, hát persze, legyen, csak akkor a pelust is el kell távolítani, amivel így már nem volt gondja. Íme egy bugyogós bucifej!

Azóta pisil rendesen a wc-be, na meg persze becsurog a bugyiba is, ami nem tetszik a kisasszonynak és olyankor terpeszben közlekedik és közli, hogy ezt gyorsan vegyük le róla. Alváshoz meg jön a pelus.

Mindenesetre kezdek megnyugodni, hogy talán mégiscsak sikerül oviig ezt a projektet véghezvinni. Csak legyen sokáig ilyen jó idő!

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr722074537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dyva 2010.06.11. 23:15:08

Hello Kitty-vel könnyű!!!! :-))))
süti beállítások módosítása