HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Ébredés

2008.10.30. 13:48 ritucci

Klassz ez az óraátállítás (egyesek szerint, szerintem pedig már nem, és olvastam arról is, hogy már semmiféle gazdasági haszna sincs, sőt ... ellenben felborul minden és mindenki). Ilyenkor ősszel ráadásul nyerünk egy órát, aminek eddig nagyon tudtam örülni és persze, hogy alvással töltöttem, azonban a gubanc az, hogy Nórát nem lehet visszaállítani. Így vasárnap keltünk szépen 6-kor reggel, aztán egy huszárvágással a nappali menetrendet átállítottam az új időre, és igaz, szegény kissé álmos volt (mindkét alvása csúszott), este pedig alig tudott már a lábán maradni, de keddre már ő is az új időre ébredt, újra 7-kor.
Szóval elég ügyes volt a kiscsaj, na! Nem is gondoltam.

Ma reggel pedig gyönyörűen sütött a nap, így felkelés után kicsit játszottunk. Megmutattam neki, mi az árnyjáték, és a vicces az volt, hogy mindig el akarta kapni az árnyékokat ...

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr95740500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása