HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

• ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Ola és adios!

2009.08.13. 22:28 ritucci

Spanyolországban voltunk, mivel Dóri barátnőmék vettek ott egy házat, mi pedig akkora, de akkora mázlisták vagyunk, hogy elmehettünk hozzájuk. Csak szuperlatívuszokban tudnék mesélni a helyről, így inkább nem is ömlengek, elég annyi, hogy volt medence, óriás terasz, tengeres panoráma a hegyoldalról és minden mi szem s szájnak ingere...

Mondanom sem kell, hogy Nóri is nagyon jól érezte magát és az egész nyaralás sokkal jobban zajlott le, mint ahogy én azt elképzeltem. Máris itt a repülőút. Egyrészt féltem, hogy fog-e nyűglődni, elkap-e valami fertőzést ... és a szokásos parák. Ehhez képest vígan rohangált a reptéren, persze azért a felszállás előttre időzítette a kakilást, elszaladtam átpelenkázni, és mire végeztünk, már a hangosbemondón keresztül kerestek minket a beszálláshoz.
De örvendetes módon végigaludta az utat (nagyjából alvásidőben repültünk szerencsére).
Majd megérkeztünk, autót béreltünk és rohantunk Dóriékhoz a Costa Bravára.

A 2 hét alatt nagyjából végig ugyanazt csináltuk, alvás, evés, pancsolás, kirándulás ...
Viszont Nórit bevittük a tengerbe. Azt hiszem, tetszett neki, mivel utána is folyamatosan lubickolni akart, azonban kizárólag az apjával volt hajlandó (amit, mit ne mondjak, zokon vettem, pedig betudható a nagy hullámoknak, az erős karoknak és hogy mindig ő fürdeti, de akkor is ...)

Aztán voltak még jó kis programok, mint piacozás (imádom a helyi piacokat megnézni), ahol ettünk friss churros-t, vagy vidámparkoztunk, ami külön posztot igényel, de voltunk a Dali kastélyban is, továbbá gyönyörű kis katalán falvakban andalogtunk.

Fantasztikus volt!

Dóri, mennénk vissza, mit szóltok?! :-)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildi-go 2009.08.14. 00:33:27

Nemsokára azt tapasztalod, hogy be nem áll a szája. Egyszeriben elkezd folyamatosan beszélni, gyakorlatilag válogatás nélkül mindent.