HTML

Egy liba és egy malac

avagy Bucifejek felforgatják a környezetüket ...

Liba és Malac

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friss topikok

  • ritucci: @StudioArt Photography: Ááá, nem volt életlen a maci tökéletes :-) de tényleg már ez a legkevesebb... (2012.01.05. 18:10) Óvodai fotózás
  • IAdri: Nagyon édes a kis lurkó és a nagylány!! :) Puszi nektek (2011.10.24. 11:17) Tudományok
  • IAdri: :))))))))))))) csúcs szuper képek!!! (2011.10.24. 11:15) Pillanatképek
  • Ildi-go: Én azt hittem először, hogy Nóri képét keverted ide. (2011.10.19. 22:22) Keljfeljancsi
  • Ildi-go: Te jó ég! :D (2011.10.19. 22:20) Nem, én sohasem ...

Cirmi cica

2010.09.03. 09:35 ritucci

Hétvégén a lőrinci búcsúban találtunk egy kiscicát. (Csak én hívom búcsúnak, mert igazából az általam nem ismert görög önkormányzat rendezvénye volt jé, hogy mik vannak ordibáló bemondóval, amatőr zenekarral, akik mind a húsz, színpad körül tolongó embert megénekeltették, kirakodó vásárral, azaz szórólapos, arcfestő, mézárus és valami kalaposféle. Na meg a lufis, ami pont akkor zárt be, miután Nóri véleltlenül elengedte a héliumos lufiját a kertben. Ennyi.) Mindenesetre én hazavittem újra egy cicát, görög-e nem tudom, mert egy fia görögöt sem láttam sehol. Viszont ez a cica egész nap csak nyávogott, valahogy így:
 

Hát igen, ez a kis majom, akarom írni, cica, kitalálta, hogy ő akkor ott és most cica sminket kér. Hiába magyaráztam, hogy kígyózik a sor, rendíthetetlenül kivártuk az előttünk álló másik 4 cicát, pillangót, tigrist és mittudoménmármit, majd mozdulatlanul végigülte az arcfestést, lemeózta tükörben az eredményt, végül megköszönte és távozott. Onnantól kezdve végig nyávogva közölte velünk a mondandóját és egy pillanatra sem lehetett kizökkenteni a szerepéből.
 

Az orra kérem nem taknyos, csak csillámporos. Ez a macskatrend.
A táplálkozási szokása is elég különös, de lehet, hogy én maradtam le valami újdonságról, és igenis főzeléket esznek a macskák manapság.

 

 

 

 

 

1 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://ritucci.blog.hu/api/trackback/id/tr112267264

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Atommacska inda house I. 2010.09.06. 21:23:22

Zsebi, a gizda atommacska szétkoptatta a nemrég vett lakás járólapjait. Spejbl, a naív vevő már-már lekapta őt is mind a tíz körméről...Az összes ablak a parkot bámulja, szuper. Kevés híja, hogy tarkónkon nem érnek össze szánk szélei, de végül e...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása